040810

Haha, jag är kanske en myttoman!?
Här sitter jag och skriver att jag gör come back men hur mycket jag än trodde på mina ord så stämde det inte. Men nu tar jag mig i kragen för vet ni vad... Idag är det min dag, en helt vanlig dag men ändå MIN dag. 18år på riktigt alltså! Det betyder att jag får gå till affären och slänga ner 3,5 i kundvagnen, även ciggartetter och snus får jag lagligt stå vid kassan och betala men det bästa av allt är att jag nu kan gå ut på krogen utan att göra det som någon annan, vilken befrielse. Trotts allt detta får jag frågan, "hur känns det?" och ska jag svara ärligt känns det som en helt vanlig dag då allt bara rullar på, jag har inte blivit ett dugg mognare utan är fortfarande den impulsiva, rastlösa flickan men det är jag stolt över och idag är jag glad, lycklig och framför allt... Jag är i CENTRUM!

Är nyss hemkommen från Sveas, åkte dit imorse med mina härliga rumpnissar Marie och Johanna samt min käre pojkvän som bjöd mig på en härlig frukost. Dock sitter jag ensam nu i och med att mamma jobbar och de andra åkte till marieberg, så jag ska nog sätta igång lite music och ge mitt rum en ansiktslyftning.

Idag kan jag inte bara ta utan känner att jag måste ge lite också, så vem vet ett nytt inlägg är inte helt otippat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0