Fullt upp!

Det blev aldrig något till inlägg på min födelsedag men det var för att jag hade fullt upp trotts att det var en himla seg dag... undra varför det alltid ska vara så, man vill inte boka upp sig på något och helst av allt vill man slippa ett arbetspass men egentligen hade det inte gjort mig något för man går ändå bara och väntar på att bekanta ska komma osv.
Men dagen var helt okej, fick mycke fina paket bland annat:
dator
digital fotoram 
berlocker till mitt pandora armband
bok 
väska
kläder
Schampoo
klippning/färgning

Sedan i fredgas hade jag och min kusin Malin ett litetet födelsedagskalas då våra vänner kom. Det bjöds på marängswish, bål och fiskedamm. Blev en trevlig kväll men dock lite misslyckad iom att i stort sätt alla utom jag skulle upp och jobba dagen efter, så jag åkte in till Örebro för en spontan utgång.
Vill tacka min ´vänner för uppvakningen och om jag har tid så kan jag kanske slänga in lite bilder på vad jag fick för smaskiga presenter av dom..

NU känns det som om jag hunnit ikapp dagarna som gått så nu kan jag återgå till nutid. Har övernattat hos min far inatt, vilket var på tiden. Och idag har jag planer på att hämta ut min legitimation på banken, simma, skicka tillbaka lite grejer från hm och sedan får vi se vad som händer. Men nu känner jag att det börjar lukta bullar här i lägenheten så ska gå och se efter om det verkligen är på gång det jag tror, BULLBAK!!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0