Lördag

Åkte iväg i morse till Hallsberg för att kolla på lillebror som hade cup  i fotboll sedan bar det vidare in mot örebro med älskling som äntligen slog till på en soffa till sin nya lägenhet, det blev även en sväng in på IKEA igen och därifrån fick vi även med oss lite till välbehövliga grejer till hans lya. Dock missade jag att hämta mitt busskort inne på biblioteket i stan nu när jag väl var inne. Nu mera måste man åka in för att hämta det veckan innan skolstart istället för att få det när man börjar som alla andra år... ruttet!
Har hunnit med att ta en tupplur sen jag kom hem och nu sitter jag med basiron in smort i hela ansiktet i hopp om att mina finnar ska försvinna. Det är verkligen en kräm jag kan rekomendera om man snabbt vill torka ut enstaka finnar som ploppat upp. Den finns på apoteket för en dryga hundralapp.
Snart serveras också lax, my favorite! Tror mormor & morfar är påväg hit för en bit mat och god dryck så jag stannar hemma på middagen men sen tror jag att jag tuffar vidare in till Askersund för att umgås med Jessica och Angelica. Men inga planer får se vad det blir. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0