Lördag

Idag har det hänt lite. Mitt hår är kapat och färgen är inte heller den samma. Det som igår var en alltför blond hårfärg har fått en touch emot det mörka. Vet inte riktigt vad jag tycker, frisyren är jag nöjd med. Det känns fräsht, tjockt och i mycket bättre skick men färgen dock .... Den är nästan lite för dassig ut men jag vet inte för den ser så olika ut i olika ljus och speglar. Men det är iaf skönt att det känns lite friskare nu. Har haft problem med håravfall under en tid så nu kanske det även löser sig när det kan få mer näring. 
 
Jag har också hunnit med ett par ärenden inne på stan, bytte min kjol mot en grön skjorta och köpte ett paket till Linnéa som fyller arton idag, det kommer nog bli skit bra och det är jag glad för. Sedan kom jag hem och knöt joggingskorna för en härlig power walk i solnedgången och nu när jag är hemma har vi disskuterat kring middagsbordet att vi ska åka iväg i morgon bitti på semester. Vart vet vi inte än men ett tält och lite sovsäcker har vi med oss i nödfall om så plan B skulle behöva ryckas in. Så nu måste jag sätta fart med min packning igen.

Ett liten kyss måste jag även skänka till min mor som är den bästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0